vrijdag 13 juli 2012

BEGINNING

                                    




Yessssssss, het is nu officieel vakantie! Vandaag heb ik m'n rapport opgehaald en nu hebben we 7 weken lang vrijheid! Het is niet alleen het begin van mijn vakantie, maar het is ook het begin van mijn blog, yaaay!
Heeeel veel vreugde en vrolijkheid op een vrijdag de 13e, haha. Je vraagt je misschien wel af wat voor soort blog dit is, en waar ik het over ga hebben... maar daar komen jullie nog wel achter. Ik ga over alles en nog wat bloggen, en ik hoop dat jullie het leuk gaat vinden! Zoals jullie kunnen zien aan mijn header en blognaam zal ik mijn identiteit niet laten zien op deze blog, dat zal een mysterie blijven. *oeeeh, spannend* Het is niet zo dat ik niets ga vertellen over mezelf, maar mijn naam en foto's van mij... dat zit er helaas niet in, people. Natuurlijk wil ik dat jullie mij een beetje leren kennen, dus laat maar wat vragen achter in de comments. Als er genoeg vragen zijn, ga ik alle vragen in een artikel beantwoorden. Dus eigenlijk een soort Q&A om mij beter te leren kennen.

xoxo mysterychick

                  ssshhhh...keep it a secret! 

5 opmerkingen:

  1. Hoi, ik ga je followen op BlogLovin', ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je blog. En mijn vraag is dan ook: waarom ben je mystery chick? Ben je een soort Gossip Girl? :o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog! Wat doe je het liefst in je vrije tijd? is mijn vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. YES!! Eindelijk.. Ik heb nu ook vakantie en het voelt zoo geweldig.. RELAXED!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg. Mijn vraag is: wáarom wil je je zelf niet bekend maken? Je header is super.

    BeantwoordenVerwijderen