maandag 16 juli 2012

NOTD #1


Vandaag komt er een korte post, namelijk een Nails Of The Day (NOTD). Ik houd van kleurtjes op mijn nagels en ik lak m'n nagels dan ook een paar keer per week. Dit is één van mijn lievelingskleurtjes! Het is echt een superbudget nagellak. Hij kostte maar €0,50 bij de Action, en dekt goed na 2 laagjes. Helaas chipt hij wel snel, maar meer kun je ook niet verwachten van zo'n goedkoop lakje. Dit is de kleur peach van MAX. Ik raad het je zeker aan,want waar kan je nog zo'n goedkoop lakje vinden? Hier komen de swatches; 


En zo ziet het lakje eruit op mijn nagels. Dit was dag 2 dat ik de het lakje op had en dat is ook wel te zien. Het begint namelijk een beetje te chippen aan de onderkant, maar als je er een topcoat eroverheen doet, gaat die wel wat langer mee. 

xoxo mysterychick
                  ssshhhh...keep it a secret! 

Hoe vaak doen jullie een lakje op?


(Doe mee aan deze winactie en maak kans op een armband en haarspeldjes!)

15 opmerkingen:

  1. Leuke kleur! Ik heb echt elke dag een lakje op, ik kan niet meer zonder haha
    XOXO,
    Comemoda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik vakantie heb, zo 3 tot 4 keer in de week, maar anders 2 keer in de week & zelfs soms maar één keer. Een goede topcoat doet namelijk wonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kleurtje is loooovely! <3 Lekker roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kleur, echt een zomer kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur! De nagellakjes van Action zijn echt goed ja! Ik lak 2x per week mijn nagels:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chippen aan de onderkant dat is mij nou nooit overkomen. Bij mij is het altijd de randen van mijn duim. Leuk kleurtje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kleurtje! En voor die prijs zijn het zeker leuke nagellakjes. Zelf houd ik er niet zo van, omdat ik geen zin heb om mijn nagels zo vaak te doen maar ach, als ik weinig te besteden heb, wie weet!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je trouwens op GFC én Bloglovin, zou je me op beide willen terugvolgen? :))

      Verwijderen
  8. Ik heb hem ook! Ik vind hem erg fijn lakken, je moet er alleen wel meerdere laagjes opdoen.. Maarja hij is super goedkoop! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oee, leuk kleurtje! Ik verwissel het best vaak omdat het altijd te snel chipt bij mij xd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kleur, en super goedkoop alleen zelf vindt ik ze niet zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kleur! ik heb nog nooit van dit merk wat geprobeerd :o

    BeantwoordenVerwijderen