zaterdag 14 juli 2012


Uhu, zoals jullie kunnen zien, wordt deze post een shoplog. Ik vind shoplogs echt heel leuk om te zien, maar ook heel handig voor de shoplogmaker. Op die manier kun je dan bijhouden wat je allemaal in een bepaalde tijd koopt en hoeveel je ongeveer uitgeeft. De afgelopen 2 weken heb ik wel wat dingen bij elkaar geshopt, dat kwam voornamelijk omdat de laatste toetsweek van het jaar was afgelopen. Ik moest even alle stress die ik had wegkopen, haha. Dit wordt dus een collective shoplog van de afgelopen 2 weken. 
Genoeg gepraat, laten we even kijken naar mijn geshopte spullen.




ETOS: 

Bij etos was er een actie van Dove gaande: 2e gratis. Daar heb ik gebruik van gemaakt en ik kreeg er nog een gratis lakje bij. Altijd mooi meegenomen, toch? 

KRUIDVAT:

Bij de kruidvat had ik foto's besteld. Er was een actie: 100 foto's voor €5,- excl. verwerkingskosten. Uiteindelijk heb ik er €6,25 voor betaald. De actie is er nog steeds volgens mij. En later zag ik die fotoalbum, daar kon ik die foto's mooi indoen. 

PERRY SPORT:

Bij de Perry Sport kocht ik deze gigantische shopper. Op de foto ziet die er misschien klein uit, maar in het echt is die echt gigantisch! Ik heb 'm gekocht vanwege de knalgele kleur. Het is lekker vrolijk en valt op. Ik ga hem denk ik gebruiken als ik een paar daagjes wegga ofzo. 

VERO MODA:

Bij de vero moda heb ik deze broek gekocht. De kleur is in echt iets feller. Hij was in de sale voor maar €15,- You gotta love the sale! 

ONLY:

Bij de only heb ik deze knalblauwe rokje gekocht. Ik vond hem zo leuk door de details, zoals de rits in het midden. Je kunt het niet zo heel goed zien, maar het rokje heeft bobbeltjes. Het is niet helemaal strak. Ik heb geen idee hoe ik het zou moeten omschrijven, maar ik hoop dat je weet wat ik bedoel, haha. 

COOLCAT: 

Bij de coolcat kan ik meestal niks vinden. De kleren passen niet echt bij mij, maar ik ga altijd wel even naar binnen, want je weet maar nooit! En daar zag ik deze 2 riempjes. Ze komen eigenlijk van de kinderafdeling, maar ik ga ze gebruiken als tailleriem. 

BELLEZZA: 

De meeste van jullie kennen Bellezza niet, want het is een klein winkeltje, die alleen in mijn woonplaats is gevestigd. Het is wel een heel leuk winkeltjes met betaalbare kleding! 

H&M:

Bij de H&M kocht ik een paraplu. Waarom een paraplu? Het regende die dag en ik had echt geen zin om de hele dag in de regen te lopen en nat te worden, dus kocht ik een paraplu. Ik heb ook een riem en een rokje gekocht. Ik vind het rokje echt heel leuk voor in de zomer! Love it! 

En dit was mijn shoplog. Ik denk dat ik de komende weken, maar even niet ga shoppen. Alhoewel, ik wil wel meer rokjes en jurkjes voor de zomer. Ugh, shoppen is niet goed voor m'n portemonnee, maar het is zóóóóóóóó leuk! 

xoxo mysterychick
                  ssshhhh...keep it a secret! 

Wat zijn jou laatste aankoopjes? 

7 opmerkingen:

  1. leuke spulletjes ik ga je volgen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Okee ik vind het rokje en de riem eeecht heel erg leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk aankopen. De broekje...love sale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt de beste tijd om te shoppen, overal sale, me like! De roze broek van de Only is echt vet, die kleur is super. De jumpsuit van Belezza vind ik ook erg leuk, hopen dat het binnenkort lekker weer is zodat je hem aan kunt.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen