dinsdag 17 juli 2012

WHAT'S GOING ON DOWN THERE?








What's going on down there..en dan heb ik het over mijn tas. Ik heb echt geen idee wat er nu allemaal precies in zit, maar daar kom ik snel genoeg achter. Ook weer een mooi moment om mijn tas een beetje te ontruimen, want ik ga jullie natuurlijk geen rommelige tas laten zien. Yesss, jullie lezen het goed, dit wordt een what's in my bag artikel! Laten we even kijken wat er nu allemaal in zit...(nadat ik alle rommel eruit heb gehaald)


1. Bodylotion & Handcreme van Yes to Carrot. Het zijn mini's, die ik ooit heb gekregen. Altijd wel handig om zulke dingen in je tas te hebben.

2. Desinfecterende handgel. Ook dit komt heel goed van pas, als je eens een dagje weg bent en er is geen wasbak in de buurt kun je dan altijd nog een schoon gevoel hebben met deze handgel.

3. Portemonnee. Is er hier eigenlijk uitleg bij nodig? Als shopaholic kun je natuurlijk niet zonder een portemonnee.

4. Notitieboekje. Voor als je dingen moet opschrijven, dingen waarvan je zeker weet dat je ze gaat vergeten als je ze niet opschrijft.

5. Pen. Hoe moet je anders dingen opschrijven in je notitieboekje?

6. Brilpoetsdoekje en spray. Jullie weten het niet, maar ik draag een bril. En dan is het altijd wel handig om dit bij je te hebben.

7. Zakdoekjes. Altijd handig om mee te nemen, toch? En deze zijn van Hello Kitty. Cute!

8. Spiegeltje. Als er geen spiegel in de buurt en je wil weten hoe je haar eruit ziet o.i.d. dan is dit heel handig!

9. Telefoon. Ik ga nooit zonder m'n telefoon het huis uit. Anders ben ik onbereikbaar en heb ik geen muziek!

10. Oordopjes. Overal waar ik heen ga, neem ik mijn oordopjes mee! Een saaie fietstocht? Muziek, en je wordt weer helemaal blij!

Nadat ik dit allemaal zie, is het helemaal niet zo erg! Natuurlijk heb ik wel de helft van de rommel eruit gelaten, maar dit valt heel erg mee! Jullie hebben een artikel om te lezen en ik heb een schone tas, haha.


xoxo mysterychick
                  ssshhhh...keep it a secret! 


Wat heb jij allemaal in je tas zitten? 

6 opmerkingen:

  1. Haha, ik moest lachen om je slotzin :P

    Ik heb nu een kleine tas die ik veel gebruik dus alleen de hoognodige dingen zoals portemonnee, pen, wat losgeld (dus ook letterlijk los geld, want het zit niet in mijn portemonnee), en zakdoekjes geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je reactie! Het weer hier in Nederland is ook zo vreselijk :S
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die zakdoekje hello kitty heb ik ook. Leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HI meid

    Bedankt voor je reactie..
    Altijd leuk z'n artikel om te weten wat er bij iemand anders in de tas zit..
    Check mijn nieuwste blogpost-fashion-book en laat een reactie achter.

    Bye Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat handig om desinfecterende gel in je handtas te hebben, ik denk dat ik dat ook maar ga kopen. Verder heb ik hetzelfde in mijn tas, op de bril spullen na.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen