donderdag 19 juli 2012

Mini shoplog!





Allereerst: Sorry dat ik gisteren niets heb gepost! Ik had namelijk geen tijd om iets te posten, maar omdat het  vakantie is, vergeven jullie het me vast wel. Gisteren ben ik onder andere de stad in geweest en daar heb ik een paar spulletjes gekocht. Pffff, ik mag echt niet meer zo veel uitgeven, de laatste shoplog is ook al niet zo lang geleden. Gelukkig is deze shoplog iets kleiner. Wanna see what I've bought?!

H&M 




Zoals jullie kunnen zien heb ik een jurkje gekocht. Normaal hou ik niet van bloemenprintjes, maar deze vond ik wel leuk. Nu alleen nog wachten op de zon; kan namelijk niet wachten om 'm te dragen!

KRUIDVAT

Bij de Kruidvat heb ik 3 FA deo's gekocht. Er was namelijk een actie met de voordeelkaart, en daar heb ik maar even gebruik van gemaakt, hihi. En dan de krultang, dat was een impulsieve aankoop. Ik zag het staan, zag de prijs en ik dacht; ik kan dit écht niet laten liggen! Hij was namelijk maar €14,99 en er kwam nog 30% bij, dus hij kostte uiteindelijk: €10,50 . Hier komt nog een review van. 

xoxo mysterychick
                  ssshhhh...keep it a secret! 


DOEN JULLIE WEL EENS IMPULSIEVE AANKOPEN?





12 opmerkingen:

  1. Het jurkje van de H&M is ontzettend schattig, ik ben benieuwd hoe hij je staat. Een krultang voor die prijs is niks, ik ben benieuwd hoe hij werkt.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is echt heel goedkoop voor een krultang! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh, dat jurkje is zoo leuk!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb gekocht! Maak je nog een review over je krultang? Ik ben super benieuwd! Daarom ga ik je gelijk volgen op bloglovin! Zullen we elkaar volgen op bloglovin? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. omg, ik ben echt benieuwd naar de krultang!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Wat een schattig jurkje! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Meid,

    Jaa weer super koopjes die krul tang gaat jou veel plezier brengen ;)


    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus moet ik je wel achtervolgen ;)

    Ik geef mijn eerste giveaway op mijn blog waar je een $ 25 shop tegoed kan winnen !

    Kom gerust een langs :)

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen