zondag 15 juli 2012

STARDOLL

Iedereen kent het wel: stardoll. De meeste van jullie hadden denk ik zelf een poppetje en genoten ervan om die aan te kleden en haar huis in te richten naar jouw eigen smaak. Zelf vond ik het een geweldig spel! Alles wat ik in real-life niet kon aandoen, kocht ik voor mijn doll. Maar hoe is het nu met mijn doll?

Nadat ik de blogpost van Josephine had gezien over stardoll, ben ik meteen naar stardoll gegaan en was ik benieuwd hoe mijn stardoll er ook alweer uitzag. Op wonderbaarlijke wijze was ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet vergeten. Er was zoveel veranderd aan het spel, maar stardoll bleef stardoll en het principe was nog steeds hetzelfde: je eigen dollie en suite kon je helemaal naar wens aankleden en inrichten.


Dit is dus één van mijn kamers. Mijn dollie heet musiclovaah. Ik kon wel uren lang een kamer inrichten of dé perfecte outfit zoeken voor haar. Stiekem vind ik het nog steeds leuk..ssssshhhh. Maar jammer genoeg heb ik niet zoveel tijd meer om er écht mee bezig te zijn. Ik ben wel van plan om om de paar maanden in te loggen, omdat ik niet wil dat hij wordt gedeactiveerd.

Ik heb de smaak nu weer te pakken en ga even rondsnuffelen in de stardollshops en kijken wat ik nog kan veranderen aan mijn kamers. Misschien zie ik je wel op stardoll. Kom gerust even langs in mijn suite, gezellig!


xoxo mysterychick

                  ssshhhh...keep it a secret! 

Hadden jullie vroeger stardoll? Zoja, wat was je nickname? 

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik had hem ook. Ik heb geen idee hoe mijn nickname is hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets voor mij, haha, geef mij maar World Of Warcraft enzo. ;)
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, ik was er verslaafd aan! Elke middag uit school zat ik met mn poppetje te spelen en kleren te kopen! (dat is nu echt zoo wanhopig) :D Ik mocht geen StarCoins kopen want dat bleek altijd vreselijke oplichterij te zijn met doorbetalen enzo, maar ik had toch lol. Ik heette volgens mij MissPinkyPurple. Echt zoo gênant! Dat ik dat leuk vond..
    Mjaa het was wel echt iets voor meisjes: lekker aankleden en tutten enzoo.. Stardoll heeft nu plaatsgemaakt voor mn blog :D
    Okee dat was veel tekst. Ik wilde eigenlijk zeggen: grappig artikel!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om eigen style te maken of zo met hulp van poppetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb het vroeger ook veel gedaan, maar ik zou nu zeker niet meer weten wat mijn nickname was ;D Leuke post! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen